BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Wednesday, May 4, 2016

Kjære konfirmant

Hei og god onsdag! Idag vil jeg gjerne dele et konfirmasjonskort jeg har laget til en som skal konfirmere seg i helgen. Her har jeg igjen brukt mange lag og diverse medium. Chipboard har fått et lag med sort ArtAnthology silk paint, eller er det brukt gesso og spray. Den fine gule blomsten og den kule stripete dot er fra Magic Monday som du får kjøpt hos Andrine og Maren. Diesen jeg har brukt er fra Kort og Godt Hobby og jeg prøver meg på utfordringen inne hos Scrappegarasjen hvor de ønsker å se bruk av dies. Der har jeg også funnet geotag button som passet perfekt til speideren som har fått kortet . Katten er en reklametag som passet veldig bra til mottaker og som inspirerte til fargene i kortet.



2 comments:

  1. DIGGER dette kortet, Linda! Det er så morsomt, og gjør meg GLAD bare ved å se på det!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-Eva

    ReplyDelete
  2. Knallfint!! Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrappegarasjen :)
    klem, Synnøve

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday