BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, December 27, 2015

Nålepute av loppemarked funn


Jeg har veldig lenge tenkt på at jeg trenger en plass å samle alle nålene mine. Jeg hadde lyst å lage en bok i stoff og tenkte at en nålepute ville være et flott prosjekt å prøve dette ut på. Jeg hadde en skopose i tynt canvas som jeg brukte som base. Den ble fylt med vatt , sydd rundt kantene og delt i to. Deretter fant jeg stoffbiter som jeg har funnet eller kjøpt på loppemarked. Som lukkemekanisme hadde jeg en gamasj fra min fars gamle uniform som jeg sydde på. Den røde lommeboken kjøpt i  Kina er en gave som jeg nå kan bruke til å ha saks og fingerbøll i. Jeg syns boken ble akkurat passe røff og ikke minst så passer de ulike stoff typene til de forskjellige nålene jeg har i. Så nå kan jeg dra på sytreff og ha orden på nålene mine.







1 comment:

  1. Ooohh. . . ���� denne var råkul Linda! !! ��

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday