BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, April 21, 2015

Konfirmant

I helgen var jeg på treff i Mandal. Utrolig hyggelig treff som jentene Marit og June i Scrappegarasjen arrangerte. Det ble arrangert kurs, konkurranser og utfordringer. Jeg hadde bestemt meg på forhånd at det skulle lages kort og det ble det. Ikke så mangen som tiden skulle tilsi men desto lenger tid brukte jeg på hvert kort. Dette konfirmasjonskortet er laget med designpapirer og trepynt fra Poppydesign. Sirkel og den ovale formen er fra brettesett.

Her er et par av de andre kortene jeg laget i helgen.



No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday