BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, September 23, 2014

Sketchbook Project 2012



I 2012 mens jeg gikk på Kreativ Fagskole i Stavanger, ble gruppen som jeg jobbet sammen med enige i om å delta på The Sketchbook project 2012. Kun en av oss var flink å bruke skissebok fra før, vi andre drev litt mer med løse ark. Vi skulle velge tema for boken og blandt de vi kunne velge fant jeg Dwellings som er en form for hulelignende boliger. Jeg har lekt meg gjennom hele boken, testet ulike teknikker og utrykk og ikke minst hatt det gøy. Bildekvaliteten er ikke den beste, men jeg hadde egentlig ikke tenkt å legge noe av dette i bloggen, men ombestemte meg, så her er boken.  Jeg kan si at den har vært på turne isammen med mange andre bøker som ble laget i 2012 og hver gang noen tar en titt i den får jeg melding, så det er ganske så kjekt. Til vanlig bor den i Brooklyn Art Library NYC. Hvis du interesserer deg for AJ og skissebøker og du er i New York anbefaler jeg et besøk dit.

















No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday